Workshop ‘Klachtenprocedure voor de dierenartsenpraktijk’

Wanneer uw klant een klacht heeft, is het van belang dat deze op juiste wijze wordt afgehandeld. Daarnaast wordt een klachtenprocedure in de Code voor de dierenarts genoemd; Artikel 3.4 Dierenartsen beschikken bij hun beroepsuitoefening over een toegankelijke en inzichtelijke klachtenprocedure. Dactari biedt een workshop aan, waarbij een gecertificeerde conflictcoach langskomt op uw praktijk en een passende klachtenprocedure ontwikkelt.

Klanten op een laagdrempelige manier de mogelijkheid bieden om hun problemen bij de dierenarts neer te leggen kan klachten, bij het tuchtcollege, in een later stadium voorkomen. Om een klacht of probleem om te vormen tot nuttige informatie voor de praktijk met behoud van de klant is het noodzakelijk dit proces vast te leggen en binnen de praktijk te bespreken.

Tijdens deze workshop gaat u aan de gang met de klachtenprocedure van de praktijk. Gezamenlijk beoordeelt u de procedure of geeft u het proces vorm. Aan het einde van de workshop maakt u afspraken over het implementeren van de procedure in de praktijk.

Tijdens de workshop krijgt u een link voor op de website. Dit is een link naar uw persoonlijke tool om klachten te registreren. Inrichting en uitleg van deze tool, de DierenartsenRadar, is onderdeel van deze workshop. U heeft vervolgens de beschikking over de klachtenmodule in DierenartsenRadar zonder verdere kosten.

Waarom de workshop Klachtenprocedure voor de dierenartsenpraktijk?

  • Maak een klachtenprocedure voor uw eigen dierenartsenpraktijk
  • Krijg toegang tot de klachtenmodule van Dactari Dierenartsenradar

Kosten:
€ 499,- excl. BTW per persoon
Minimaal 6 en maximaal 10 deelnemers

Locatie:
Dactari Dierenartsencoöperatie in Cuijk

Tijd en datum:
De workshop duurt in totaal 6 uur. De datum wordt in overleg bepaald.

Heeft u interesse in deze workshop? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Meer informatie over de workshop Klachtenprocedure?