Dactari DierenartsenRadar

Krijg inzicht in hoe klanten uw praktijk en consult ervaren. Kwalitatief hoogstaande diergeneeskunde is geen onderscheidend kenmerk voor de klant om voor uw praktijk te kiezen. De kwaliteit is voor de klant moeilijk te beoordelen en de klant verwacht niet anders dan dat u kwalitatief hoogstaande diergeneeskunde levert. De reden om voor u te kiezen is de manier waarop u uw veterinaire kwaliteiten verpakt en aanbiedt. Het zijn de ervaringen die klanten met u en de praktijk hebben die bepalen of ze voor u kiezen en vervolgens terug blijven komen.

Dactari DierenartsenRadar is een enquête tool waarmee u inzicht krijgt in de ervaring van uw klanten wanneer ze een bezoek brengen aan de praktijk. Ook maakt DierenartsenRadar het direct mogelijk om deze antwoorden om te zetten in acties waarmee uw team op concrete wijze de klantervaring kan verbeteren.

De antwoorden van uw klanten verschijnen op het ‘Storyboard’, waar u in één oogopslag kunt zien hoe klanten uw praktijk en dienstverlening ervaren:

Een DierenartsenRadar die past bij uw wensen

We richten de DierenartsenRadar in aan de hand van uw praktijk en de vragen die u graag beantwoord wilt zien. Hieronder vindt u uitleg over onze twee basispakketten en uitbreidingen:

Basispakket 1: Klachten
Iedere dierenartsenpraktijk zou een klachtenprocedure moet en hebben. Dactari heeft deze procedure voor u vormgegeven. Leer van de punten die klanten als een groot probleem ervaren en werk aan een oplossing die goed is voor klant en praktijk. Dactari vindt het belangrijk dat iedere praktijk een klachtenprocedure hanteert daarom is, voor leden, basispakket 1 na de opstart verder zonder kosten.

Basispakket 2: Klachten én loyaliteit
Met dit pakket haalt u de volledige functionaliteit van DierenartsenRadar in huis. Monitor hoe klanten de praktijk ervaren en luister naar wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden. Vergelijk uw rapportcijfer en NPS met die van uw collega’s. Basispakket 2 kunt u uitbreiden, hiermee kunt u gedurende een periode gebruik maken van een vragenlijst waarmee we inzoomen op één onderdeel van de praktijk:

  • Ervaring aan de balie
  • Ervaring tijdens consult (per dierenarts)
  • Ervaring bij een spoedgeval
  • Of een op maat gemaakte vragenlijst

Klik op onderstaande knop voor uitgebreide informatie over de kosten van de verschillende pakketten en de werkwijze van DierenartsenRadar.

Kosten & Werkwijze

"Met DierenartsenRadar krijgen we meer inzicht in de beleving van onze klanten. Dit geeft ons zicht op wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden in de praktijk."

Anne van de Riet

Kwaliteitmanager Dierenartsen Midden Brabant

Heeft u interesse in DierenartsenRadar?

Bespreek vrijblijvend wat de mogelijkheden zijn voor uw praktijk en neem contact met ons op via info@dactari.nl of 088 0321 880. Of vul onderstaand formulier in, dan nemen wij contact met u op!